FAQ Retourneren
Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt het pakketje binnen 14 dagen kosteloos naar ons retourneren middels het antwoordnummer. Hoe je gratis retourneert en wat de voorwaarden zijn kan je hier terugvinden.
Binnen welke tijd zal het bedrag teruggestort worden?
Na ontvangst van de retourzending, storten wij het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd. Indien je hebt gekozen voor achteraf betalen dan zal de factuur gecorrigeerd worden. Je ontvangt hier altijd een bevestiging van.
Op dit moment lopen we achter met het verwerken van retouren. Het kan tot 10 dagen (na levering in het magazijn) duren voordat u een retourbevestiging ontvangt. Wil je weten wanneer het pakket is afgeleverd? Raadpleeg dan de track&trace die je bij afgifte bij het pakketpunt hebt ontvangen. Onze excuses voor dit ongemak.
Waar kan ik een klacht indienen of aanspraak maken op de garantie?
Of je aansprak kunt maken op de fabrieksgarantie hangt af van de tijd dat je het product in bezit hebt, hoe het product gebruikt en onderhouden is en wat de klacht is. Je kunt meer lezen over de garantie op deze pagina. Je kunt ook altijd contact opnemen met onze klantenservice door jouw bestelnummer, foto’s en een beschrijving van de klacht te zenden naar [email protected]
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
- 1. Binnen 14 dagen mag je gebruik maken van het herroepingsrecht. Retourneer je bestelling dan ook 14 dagen binnen ontvangst.
- 2. Als alle artikelen aan de retourvoorwaarden voldoen, plaats je deze in een verzenddoos of -zak. Vergeet niet de retourbon toe te voegen.
- 3. Zorg dat het pakket verpakt is en plak het meegeleverde label op het pakket. Heb je geen retourlabel (meer)? Neem dan contact op met onze klantenservice.
- 4. Breng het pakket naar een DHL-punt bij jou in de buurt. Middels het retourlabel kan je gratis retourneren via DHL. Bekijk direct het dichtstbijzijnde DHL-punt, voor Nederland of voor België.
- 5. Je krijgt van DHL een mail met een track&trace waarmee je kunt zien wanneer het pakketje bij ons wordt afgeleverd. Bewaar deze mail goed tot je van ons een bevestiging hebt ontvangen dat wij je retourzending hebben verwerkt. Dit is doorgaans vijf werkdagen na aankomst van het pakketje in ons magazijn.